• Přihlásit
  • Registrovat
Přihlásit  |  Registrovat
0 ks, 0.00
CZK
Menu
  • Jak Nakoupit
    • Jak nakupovat
    • Obchodní podmínky
    • Možnosti platby
    • Doprava a dodání
    • Vrácení zboží
  • O nás
  • Kontakt
  • GDPR
E-shop
Menu E-shop
  • Výprodej
  • Novinky
  • Promo akce
  • Holts
  • Aditiva
    • AdBlue
    • Benzín
    • Diesel
    • E85
  • Autodoplňky
  • Autoklimatizace
    • R1234yf
    • R134a
      • Aplikace a nářadí
      • Čištění, náplně a oleje
      • Krytky, porty a ventilky
      • O-kroužky
      • Servisní sady
    • R12
  • Autokosmetika
    • Aplikace
    • Čističe a Impregnace
    • Interiér
    • Leštěnky
    • Šampóny
    • Vosky
  • Barvy, laky a nástřiky
  • Brzdová soustava
  • Chladící soustava
  • Čistící pasty GOOP
  • Čističe
  • Dárkové kazety
  • Dekarbonizace
  • Elektroinstalace
  • Maziva a oleje
    • Maziva
    • Oleje do automobilů
      • 1 L
      • 4 L
    • Oleje do motorek
    • Oleje do zahradní techniky
    • Oleje převodové
  • Motor
  • Ostřikovače
  • Osvěžovače vzduchu
    • Bahama Sandal
    • Driven Ammo
    • Genie
    • Kolíčky do ventilace
    • Little Box
    • Little Bottle
    • Organic Can
    • Papírové osvěžovače
  • Posilovač řízení
  • Přečerpávací hadice
  • Převodovka
  • Rychlá oprava defektu
  • Tmely, pásky a lepidla
    • Dvousložkové tmely
    • Lepící pásky
    • Lepidla
    • Opravné sady
    • Plošná těsnění
    • Závitová těsnění
  • Údržba kabrioletu
  • Údržba motocyklu
  • Výfukový systém
  • Zimní produkty
Blog
Menu Blog
  • Články pro motoristy
  • Nezávislé testy
  • Napsali o nás


Vrácení zboží

Maloobchodní zákazník:
Reklamace poškozeného / vadného zboží.
V případě viditelného poškození zásilky během doručení, tuto zásilku nafoťte a reklamujte přímo u kurýra. Sepište s ním reklamační protokol, který každý kurýr vozí s sebou. Následně nás prosím kontaktujte na níže uvedeném telefonním čísle.
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
Reklamované zboží může být předáno osobně nebo poštovní či kurýrní službou. Zboží zasílejte na adresu níže a to vždy po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě spolu s vyplněným formulářem pro uplatnění reklamace a dokladem o nákupu (postačí kopie).
Vaše reklamace bude vyřízena v nejkratší možné době.
Download: Formulář pro uplatnění reklamace

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.
Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14-denní lhůtě použijte formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář je třeba vytisknout a podepsat. Zaslat buď naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, nebo jej vložit do zásilky s vráceným zbožím spolu s dokladem o nákupu (postačí kopie).
Vracené zboží prosíme zabezpečte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy a uveďte zboží pokud možno do původního stavu. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží.
Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Download: Formulář pro odstoupení od smlouvy

Velkoobchodní zákazník:
Reklamace zásilky při viditelném poškození během doručení.
V případě viditelného poškození zásilky během doručení, tuto zásilku nafoťte a reklamujte přímo u kurýra. Sepište s ním reklamační protokol, který každý kurýr vozí s sebou. Případně vyfotografujte také zboží v dodaném balíčku tak, jak bylo zabaleno. Fotografie spolu s ofoceným reklamačním protokolem a vašimi identifikačními - kontaktními údaji, prosím zašlete na náš kontaktní e-mail.

Reklamace poškozeného zboží po rozdělání balíčku.
Poškozené zboží nafoťte ještě uvnitř zásilky a následně tak, aby bylo vidět jeho poškození. Fotografie spolu se stručným popisem rozsahu poškození a počtu kusů prosím odešlete na náš kontaktní e-mail.
V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době právo na reklamaci zboží. Fotografie odešlete se stručným popisem na náš kontaktní e-mail.
Reklamované zboží prosím nevyhazujte, v nejbližší možné době se u vás zastaví obchodní zástupce, který jej vyzvedne.
Náhradu za reklamované zboží standardně zasíláme spolu s další objednávkou.

Kontaktní údaje pro vyřízení reklamace:
DRIVE CZ s.r.o.
Palackého 442
511 01 Turnov
Telefon: +420 481 311 456
E-mail: info@drive-cz.cz
Navštivte také
AutoMotoChemia.sk
E-Autoapolas.hu
Drive CZ
Drive SK
Drive HU
 
© 2010 - 2023 automotochemie.cz      webdesign Weby Meloun