Reklamace zboží při převzetí zásilky
Doporučujeme našim zákazníkům zásilky obzvláště s křehkým zbožím zkontrolovat ihned při převzetí před dopravcem. Pokud dojde během přepravy k jejich poškození, ihned na místě o tomto spediční společnost informujte a předejte zboží k reklamaci. Naše zásilky jsou vždy pojištěny, kontrolovány a odesílány nepoškozené!!!
Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu, doručovacího a odjezdu řidiče či pracovníků dopravce DPD nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.