Kategorie:
Výprodej

BODY auto-seal (1kg)

Doprodej


Katalogové číslo: 6320

Výrobce: Drive


MO cena vč. DPH: 238.00 CZK

Cena bez DPH 21%: 196.69 CZK


Dostupnost: skladem 2 ks



      

POZOR: prošlá expirace

BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL je těsnicí tmel na báze rafinované gumy speciálně vyrobený na spájení kovových povrchů a na výplň spojů (svarů). Je vhodný na těsnění vnitřních častí karosérie, které nejsou přímo vystavené UV záření. Lehce se nanáší  pistolí, špachtlí anebo štětcem. Rychle schne a zůstává elastický bez změny tvaru. Přelakovatelný všemi běžnými autolaky.

 

Kvalita a vlastnosti BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL těsnicí tmel

  • Těsnicí tmel na bázi rafinované gumy
  • Vynikající na výplň spojů na karosérii a nerovností po svařování
  • Odolává teplotám od -25°C do +80°C, přičemž neztrácí svůj objem
  • Rychle schne a zůstává permanentně elastický
  • Poskytuje výbornou mechanickou a chemickou odolnost
  • Vhodný na těsnění vnitřních spodních částí karosérií, které nejsou vystavené UV záření

Fyzikální a chemické parametry BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL těsnicí tmel

  • Odstín: šedý
  • Hustota: 1,20 g/cm3
  • Obsah sušiny: 50% hm.
  • Zpracovatelnost: neomezená (při 20°C)
  • Teoretická vydatnost: 3,0 -  4,7 m2/kg při tloušťce suché vrstvy 1 – 2 mm
  • Doba schnutí (při 20°C):
    • Na dotyk (při 20°C): 15 min.
    • Úplně přeschnutý (při 20°C): 2 hod.
  • Doporučovaná tloušťka suché vrstvy:1 -2 mm
  • Balení: 1 kg

PRACOVNÍ POSTUP pro BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL těsnicí tmel

Příprava povrchu

  • Nanášejte na suchý, čistý a odmaštěný podklad.
  • Dobře drží na neobroušených površích anebo na površích ošetřených základní anebo vrchní barvou.

Aplikace

  • Těsnicí tmel BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL je dodávaný ve stavu připraveném na použití a není potřebné ho tužit ani ředit.
  • Nanášejte měkkým anebo tvrdým štětcem, případně špachtlí.
  • Těsnicí tmel BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL je suchý na dotyk po cca 15 min. a úplně vyschnutý po 2 hod.

Další kroky

  • Těsnicí hmotu BODY 115 AUTOSEAL SPECIAL je možné přelakovat ihned syntetickými nátěry systémem „mokré do mokrého“ anebo jedno- anebo dvousložkovými akrylátovými nátěry po úplném vyschnutí.